FANDOM

Druga Divizija
Second division.png
(第二部隊, Daini Buta)
Divizija borbi kratkog-dometa (戦闘近距離部隊, Sentō Kinkyori Butai)
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #515
Anime:
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativna Nindža Oluja 3
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Vođa:
Iwagakure Symbol.svg.png Kicuči (načelnik)
Pripadnost:
Članovi:
Druga Divizija (第二部隊, Daini ButaiViz: Second Company), takođe poznata i kao Divizija Borbi Kratkog-Dometa (戦闘近距離部隊, Sentō Kinkyori Butai), je bataljon u Savezu Šinobi Snaga. Načelnik ove divizije je Kicuči iz Sela Kamena. Ova divizija je formirana u pripremi za Četvrti Šinobi Svetski Rat.

Sastav

Druga Divizija je formirana od nekoliko hiljada šinobija i samuraja koji su više fokusirani na kratki domet. Prema Šikamaru Nari, u animeu, korišćeni su da se bore na ratnim linijama fronta.

Istorija

Doton Kaido Shōkutsu.png

Druga Divizija protiv Armije Belog Zecua

Po formaciji, Druga Divizija je formirana na severnim ivicama Zemlje Munje. Kad je Divizija Inteligencije detektovala Armiju Belog Zecua kako se kreće ispod zemlje, s pojačanjem iz Pete Divizije, spremili su se na svojim pozicijama i čekali neprijatelja da priđe bliže.

Zbog Zecuove trajnosti i njegove sposobnosti da izvlači čakru članovima Divizije, bitka je uskoro počela da se osipa. Sedište im onda sopštava da je oko hiljadu Zecua otišlo ispod zemlje. Sedište ih onda uskoro ponovo kontaktira s novim naredbama; da pomognu Prvoj Diviziji tako što će napasti neprijatelja s leđa. Kicuči onda s par njih kreće ka lokaciji Prve Divizije, ostavljajući ostatak da se bori s preostalim Zecuima.

Gedo Statue appear.png

Gedo statua je prizvana

Kako je noć pala, Tobi se pojavljuje na ratištu i poziva Demonsku Statuu. Kako statua uništava sve na ratištu, Kicuči pokušava da je zaustavi koristeći Zemljani Stil: Sendvič Tehniku, ali ipak, nije bilo uspešno i statua nastavlja da ruši sve oko sebe. Tobi onda beži sa dragocenim alatkama i vodi statuu sa sobom.

U Kicučijevom odsustvu, Druga Divizija postavlja defanzivnu liniju oko stanice Logističke Podrške i Medicinske Divizije. Kako noć pada i tamo je dosta napada s druge strane, umorni i povređeni šinobiji su sklonjeni u medicinsku stanicu.

Naruto supports the Second Division.png

Naruto dolazi da pomogne Drugoj Diviziji

Tamo je bilo par članova Armije Belog Zecua koji su se infiltrirali, ali zahvaljujuću sposobnosti Naruta Uzumakija da oseti negativne emocije, uspeli su da ih prepoznaju i poraze.

Iz kasnijih javljanja iz Sedišta, Druga Divizija je uspešno uspela da se izbori protiv svojih neprijatelja i pridružili su im se Naruto Uzumaki i Kiler Bi. Kasnije, divizija dolazi kod ostalih ujedinjenih šinobija, da se bori protiv Desetorepe koja je pod komandom Madare i Obita Učihe.