FANDOM

Itachi's Sharingan

Šaringan (primer jednog od postojećih dojdžicu)

Dojdžicu (瞳術, Doslovno značenje:: Očna Tehnika) je retka moć koju se prenosi kao kekei genkai nekog klana ili kao kekei mora neke određene osobe. Ova sposobnost se nalazi u očima korisnika i oči su zapravo glavni posrednik za obavljanje različitih tehnika koje određeni dojdžicu pruža. Radi korišćenja ovakve vizuelne tehnike, potrebno je odvojiti izvesnu količinu čakre (više, malo ili ni malo) mada sama čakra potrošnja zavisi upravo od zahtevnosti same tehnike koja se izvodi pomoću dojdžicua. Svaki dojdžicu može biti presađen i korišćen od strane osobe koja nije član klana u kome se ova vizuelna moć prenosi, s tim što će ta osoba osećati veće teškoće ili posledice od one koja ima genetske predispozicije za to (član određenog klana u kome se prenosi dojdžicu).

Poznati dojdžicui

Šaringan

Mangeky Sharingan Sasuke (Eternal).svg.png-0

Šaringan

Šaringan (写輪眼, Doslovno značenje: Kopirajuće oko), je kekei genkai dojdžicu koji se prenosi u Učiha klanu. Zajedno sa Rineganom i Bjakuganom čini "Tri Velika Dojdžicua". Šaringan daje korisniku moć da kontroliše živa bića, zaviri u protivnikovu budućnost, kopira njegove tehnike ili da lakše vidi prostor oko sebe kao i da prepozna različite vrste čakre koje se nalaze u okolini.

Mangekjo Šaringan

Madara's Eternal Mangekyo Sharingan-0

Mangekjo Šaringan

Mangekjo Šaringan (万華鏡写輪眼, Doslovno značenje: Kaleidoskopsko kopirajuće oko) je napredniji oblik Šaringana koji se buti kada osoba preživi traumu usled pogibije nekog ko mu je jako blizak. Korisnik ovog dojdžicua može da koristi širok spektar moći koji varira od korisnika do korisnika. Najjača tehnika Mangekjo Šaringana je Susano koji predstavlja spoj dva oka korisnika i jedne ili dve moći koje su u njima uspostavljene. Pored ovih sposobnosti Mangekjo zadržava i sve moći koje ima i običan Šaringan.

Bjakugan

Itachi's Sharingan-0

Bjakugan

Bjakugan (白眼, Doslovno značenje: Belo oko) je dojdžicu koje se prenosi kao kekei genkai Hjuga klana. Ovo je prvi nastali dojdžicu koji je prvi put probuđen od strane Kaguje Ocucuki. Zajedno sa Šaringanom i Rineganom čini "Tri Velika Dojdžicua". Uz pomoć ovog dojdžicua korisnik može da vidi oko sebe 360 stepeni izuzev male tačne kod kičmenih pršljenova. Takođe može da koristi umetnost nežnog dlana uz pomoć kojeg se može pozitivno ili negativno uticati na protivnikov čakra sistem.

Rinegan

Rinegan

Rinegan (輪廻眼, Doslovno značenje: Samsara Oko) je najjači od sva "Tri Velika Dojdžicua". Za razliku od Šaringana i Bjakugana, Rinegan se ne nasleđuje ni u jednom klanu već se može probuditi samo ako korisnik poseduje DNK Učiha i Sendžu klana (iz tog razloga je Hagoromo bio jedini originalni korisnik). Pomoću Rinegana, korisnik može da manipuliše prirodnim silama (privlačnom, odbojnom, apsorbujućom...), da prizove džinovska stvorenja, uzdigne živa bića ni iz čega ili da vrati mrtve u život.

Tenseigan

Tenseigan

Tenseigan (転生眼, Doslovno značenje: Oko oživljavanja) je možan dojdžicu Ocucuki klana. Budi se kombinacijom Ocucuki čakre Hamurine linije sa čistim Bjakuganom Hjuga klana. Tenseigan se može smatrati ravnim sa Mangekjo Šaringanom ili Rineganom. U pomoć njega se mogu koristiti Lopte Traženja Istine ili Tenseigan Čakra Mod koji povećava brzinu, snagu, izdržljivost i reflekse. Ovaj čakra mod je jak koliko i Biju i Sejdž Mod u kombinaciji.

RineŠaringan

120px-Mangeky Sharingan Madara (Eternal).svg.png-0

RineŠaringan

RineŠaringan (輪廻写輪眼, Doslovno značene: Samsara Kopirajuće Oko) je dojdžicu koji je posedovala Kaguja Ocucuki i predstavlja prapretka Šaringana i Rinegana. U pitanju je kekei mora koja se manifestuje kao treće oko koje se nalazi na čelu korisnika. Jedini način da se ovaj dojdžicu probudi je upijanje Šindžua (Božijeg Drveta) ili konzumacija Šindžuovog ploda. Uz pomoć RineŠaringana moguće je putovati kroz prostor ili baciti Beskonačni Cukojomi. najjači gendžicu ikada.

Ranmaruov dojdžicu

Itachi's Sharingan-1

Ranmaruov dojdžicu

Ovaj dojdžicu je kakei genkai neimenovanog klana za koji se pretpostavlja da potiče iz sela magle. Jedini poznati korisnik je Ranmaru. Uz pomoć ove očne moći, korisnik može prikriti svoju ili tuđu mrežu čakre koju čak ni Bjakugan ne može da detektuje ili da stvori lažnu mrežu čakre.

Kerjugan

Kerjugan (Oko Krvavog Zmaja) je dojdžicu i kekei genkai, koji se pojavljuje kod određenih osoba u Činoike Klanu. Kerjugan se prepoznaje po jarkooj crvenoj boji, mnogi tu boju upoređuju sa bojom krvi i govore da su te oči "oči crvene kao krv". Kerjugan ima jako korišćenje gendžicua te ga mnogi uporđuju sa legendarna Tri Velika Dojdžicua