FANDOM

Demonska Iluzija: Žablje Konfortaciono Pojanje
Demonic Illusion- Toad Confrontation Chant.png
Imena
Kandži:
魔幻・蝦蟇臨唱
Romedži:
Magen: Gama Rinshō
Doslovno značenje:
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #379
Anime:
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Sukob 2
Pojavljuje se u:
Manga, Anime i Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Sendžicu, Gendžicu, Tehnike saradnje
Element:
Nature Icon Yin.png Jin izdanje
Klasa:
Ofanzivna, Dopunska
Domet:
Svi dometi

Demonska Iluzija: Žablje Konfrotaciono Pojanje je gendžcu zasnovan na zvuku koji se uči na planini Mijoboku. Zato što učenje zahteva mnogo dugih godina, zato samo dva velika žablja mudraca znaju taj gendžicu, to su Fukasaka i Šima.

Upotreba

Rečeno je da je to najmoćniji gendžicu u njihovom arsenalu. Neizmerno je moćan i treba da postigbe kontakt sa protivnikovim sluhom da bude uspešan. Čak i ako ima nekoliko stotina meta oni su uopšte ne povezani međusobno. Unutar gendžicua svi protivnici su okruženi sa svih strana od četiri Žablja Samuraja , i nijhovo telo i um su potpuno zarobljeni između njihovih ruku u iluzornu kocku vode. Nakon što su neprijatelji uhvaćeni u gendžicu, ostaje samo da se zada završni udarac u stvarnom svetu sa Planine Mubojaku tajnim Kamenim Mačevima koji se zabija u srce ciljeva kao klin.

Nedostaci

Uprkos velikoj snazi ovog gendžicua, potrebno je neko vreme da se melodija sinhronizuje, a pošto koristi zvuk, daleko odaje svoju lokaciju, dajući protivniku da ga napadne. Takođe čini Šimino i Fukasakino grlo suvo, tako da se ne može koristiti više puta.