FANDOM

Darui

300px-Darui profile.png

Darui Epilogue.png

(ダルイ, Darui)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #454
Anime:
Film:
Boruto: Naruto Film
Igrica:
Naruto Shippūden 3D: Nova Era
Novela:
Saske Šinden: Knjiga izlazećeg sunca
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Novela, Film
Informacije
Datum rođenja:
Januar 6
Pol:
Muški
Broj godina:
Deo II: 26
Visina:
Deo II: 176,5 cm
Težina:
Deo II: 68,5 kg
Krvna grupa:
O
Okupacija:
Vođa prve divizije ujedinjenih šinobi snaga
Raikage
Selo:
Rank
Nindža Rank:
Deo II: Džonin
Gaiden: Kage

Darui (ダルイ, Darui) je džonin iz sela skrivenog u oblacima i desna ruka Četvrtog Raikagea Eja, koji mu jekasnije predao titulu Petog Raikagea (五代目雷影, Godaime RaikageDoslovno Značenje: Peta Senka Munje).

Sposobnosti

Raiton Kangekiha.png

Darui koristi dva čakra elementa istovremeno

Darui je jako moćan i sposoban šinobi, što dokazuje njegova pozicija komandanta prve divizije ujedninjenih šinobi snaga. Dovoljno je snažan da je mogao da pobedi Suigecua Hozukija u srednje teškoj borbi. Njegove sposobnosti su bile dovoljno velike da zasluži poziciju desne ruke četvrtog raikagea. Njegovo umeće je bilo dovoljno da pobedi Kinkakua i Ginkakua skoro potpuno sam, kao i da lako upravlja oružjem mudraca šest staza. Nekoliko godina nakon rata, njegove moći su nagrađene titulom petog raikagea.

Fizičke i Čakra Moći

Darui je pokazao impresivnu brzinu, uspevši da drži kordinaciju zajedno sa Ejem u munjevitom modu da napadne Taku, kao i da spasi Šija od Suigecuovog napada sa leđa. Nakon što je postao Raikage, njegove veštine u tajdžicuu su porasle do nivoa koji se može uporediti sa Narutovim i Saskeovim od strane Kinšikija Ocucukija. Njegove rezerve čakre i izdržljivost su takođe impresivni s obzirom da nije umro od korišćenja tri blaga oružja već je sa dovoljno čakre uspeo da se idalje bori efikasno.

Kendžicu

Suigetsu VS Darui.PNG

Darui koristi cepajući mač protiv Suigecuovog Kubikiribočua

Obično Darui u borbi koristi svoj cepajući mač. Pokazaop je da ga impresivno koristi, dovoljno vešto da porazi Suigecua koji je koristio Kubikiribočo, kao i da u njega kanališe munjevitu čakru i zabije ga u zid pomoću istog mača. Takođe, bio je dovoljno vešt da bukvalno razoruža Kinkakua i Ginkakua tokom njeihove borbe, tako da zakuca Ginkakua u Kinkakuov konopac čistoće, dok je za to vreme oteo sedmozvezdani mač i grimiznu tikvu.

Nindžicu

Prirodne Transformacije

Ranton Reizā Sākasu.png

Darui koristi olujno stil

Darui je korisnik munjevitog, vodenog i vetrovitog stila. Sposoban je da kombinuje više stilova od jednom kao što je prikazao nanoseći vodeni nalet a zatim mu dodajući munjevitu čakru za elektrošok. Njegov kekei genkai Olujno stil predstavla spoj munjevitog i vodenog čakra elementa. Svetlosni zraci ovog stila moogu se ispušatati na protivnika kao projektili.

Raiton Kuropansa-0.png

Darui koristi tehniku crnog pantera

Sposoban je i da koristi obličje crne munje, tehniku koju mu je preneo njegov učitelj treći raikage, a koja ojačava njegove standardne munjevite tehnike. Snagom crne munje, Darui može koristiti tehniku crnog pantera da učini nepokretnim ili ubije više protivnika od jednom. Rečeno je da je on jedina osoba koja može naslediti trećeg u korišćenju ove tehnike. Korišćenjem jednog klona senke, mogao je da stvori dva crna panetra za efikasniji napad.

Darui je takođe vešt i u korišćenju čakra protoka sa balističkim oružjem dovoljno da njegov munjevito ojačani šuriken uspe da pobije metalnu oštricu.