FANDOM

640hhg

Džubi

Džubi (十尾, Jūbi) prvobitno je bio poznat kao božije drvo. originalni demon iz anime i manga Naruto. Prvih devet repatih zveri su nastale od čakre Desetorepe, kada ih je Hagoromo Ocucuki stvorio. Obitov i Madarin plan je bio da sakupe svih devet zveri i objedine ih u Desetorepu kako bi bacili beskonačan Cukujomi na ceo svet.

Džubi u Četvrtom Svetskom Šinobi Ratu

U 4. Svetskom Sinobi Ratu Desetorepa zver (Džubi) ce biti pod vlasnistvom Obita i Madare. Kada je zver presla u 3. stadijum napala
552

Pečaćenje Džubija(kraj Četvrtog Šinobi Rata)

je savez Bombom Repatih zveri, ali ih je Minato spasao. Džubi je stvorio na hiljde klonova i savez ih je pobedio. zatim Obito postaje njen Dzindžuriki. Da bi ga pobedili savez je iskoristio dzicu da mu udju u misli. Sve repate zveri su bile slobodne, ali je Madara dobio zivo telo i odlucio da ih opet sastavi u Džubija. Dalje u Mangi Madara ce postati Džindžuriki Džubija sa jos vecom moci nego Obito...

Izgled

495

Zadnji Džubijev oblik(Kaguja gubi kontrolu nad čakrom repatih zveri).

Iako je privi put kada je prikazana bila samo silueta, od poglavlja 609 mange, može zapravo da se vidi kako zver zaista izgleda ili je izgledala. Zver je ogromna, antrofomorfna ima deset repova, na ledjima ima izraslinu sa šiljcima tačno deset šiljaka, a skoro celu glavu koja je okrugla zauzima jedno oko koje podseća na šaringan sa devet tomoa, mada ih trenutno ima šest.Usta su joj poput usta ribe šarana puna redova oštrih zuba.U drugom stadijumu, zver je još bizarnija, mršava je, ima jednu ruku, ima malu glavu, usta su joj na jednoj strani glave, a uho na drugoj, što podseća na maksim ne čujem zlo, ne vidim zlo, ne govorim zlo...U trećem stadijumu, zver se ukrupnjava, a u zadnjem stadijumu, postaje Božije drvo Šindžu, od kog je potekla.
640zuw5iwi57

Džubijevo prvo pojavljivanje(u Animeu)

Sposobnosti

640tehaathhtar

Džubi razara planetu Zemlju.

640urlr7lr7l

Džubi stvara džinovsku bombu repate zveri.

Džubi ima moć mnogo veću od svih devet repatih zver zajedno...Može da stvara Bombe repatih zveri, ima četrir stadijuma transformacije, od kojeg je zadnje Božije drvo Šindžu, može da proizvodi klonove, kojih ima na hiljadu, a moć njene Bombe je toliko velika, da može da uništi čitav grad udaljen kilometrima samo jednim udarcem. Destorepa zver ima RineŠaringan. Njegova moć je bila toliko velika da je skoro uništio planetu dok ga nisu porazili Hagoromo i Hamura Ocucuki.

Džindžuriki

  1. Hagoromo Ocucuki
  2. Obito Učiha
  3. Madara Učiha

Zanimljivosti

  • Zver je bazirana na mnogim referencama, kao što je Drvo spoznaje u Budizmu i Hrišćanstvu, drvo Kaidžu iz Zmajeve kugle itd...