FANDOM

Cukujomi
Tsukuyomi HD.png
Imena
Kandži:
月読
Romedži:
Tsukuyomi
Doslovno značenje:
Čitač meseca
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #142
Anime:
Naruto epizoda #82
Igrica:
Naruto: Ultimativni Nindža 2
Novela:
Akacuki Skriven: Zlo cveće u punom cvatu
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Novela
Informacije
Klasifikacija:
Kekei Genkai, Gendžicu, Dojdžicu
Element:
Jin izdanje
Rank:
N/A
Klasa:
Dopunska
Domet:
Bliski domet
Znaci rukama:
/

Cukujomi (月読, Tsukuyomi) je jedna od najjačih gendžicu tehnika koje se sprovode pomoću Mangekjo Šaringana, opisan kao dopunjujuća tehnika Amaterasuu, nindžicu tehnici Mangekyo Šaringana.

Pregled

Tehnika zahteva očni kontakt da bi se izvršila, a nakon toga žrtva biva uhvaćena u gendžicu svet gde korisnik kontroliš masu, prostor i vreme. Itači je pokazao da može da upotrebi tehniku tako da manipulišući vremenom učini da nekoliko sekundi traju dugo kao tri dana što je još efikasnije u svrhu mučenja. Nakon što je Itači ovu tehniku iskoristio na Kakašiju, Kisame je bio začuđen da je on uopšte ostao živ. Cunade je jedina osoba koja je prikazala moć da leči žrtve ove tehnike.

U animeu, u prvom delu, Cukjomi svet ima Crveni mesc koji baca svoju svetlost i boji dimenziju u srno belo oko sebe. Takođe, nebo sveta je oblačno i stvara krvavu atmosferu.

Nedostaci

Ovako moćna tehnika nije bez svojih nedostataka. Naime, brzina kojom se izvodi kao i složen proces iluzije iziskuju mnogo čakre kao i veliko naprezanje očnog nerva što na neko vreme zamućuje korisnikovu viziju.

Pre nego što je Itači ovu tehniku iskoristio na Kakašiju, rekao je da osoba sa presađenim Šaringanom neće moći da se odupre iluziji već je sem Šaringana potrebna i slična krvna osobina kao ona koju ima korisnik. Ovu činjenicu je potvrdio Saske kada se odupro Cukojomiju u drugom delu.