FANDOM

Tsuchigumo Vilage113.png

Pogled na Cučigumo selo

Cučigumo selo je malo selo sastavljeno od pripadnika Cučigumo klana koji nisu podržali dogovor Trećeg Hokagea i njihovog tadašnjeg En no Gjođa i odvojili se od ostatka Cučigumo klana.

II Deo

Tsuchigumo chief.png

Poglavar(vođa) Cučigumo sela

Kada Tim Kakaši(Jamato) dovodi Hotaru u selo, većina žitelja sela nisu bili oduševljeni njenom pojavom, sem njihovog vođe koji je naizgled srećan njenim dolaskom u selo.Pošto Tim Jamato napušta selo Hotaru odlazi u sobu za odmor gde je zaključavaju, a potom je napada Magaki grupa, Hotaru uspeva nekako pobeći, a Naruto nezadovoljan i zabrinut zbog u najmanju ruku hladnokrvne reakcije seljana na Hotaru, govori Jamatu i Saiu da se odu bez njega jer se on vraća u selo.Hotaru koja je u međuvremenu praćena od Magaki grupe nailazi na Utakatu koji je spašava.Kad se Naruto vratio u selo u njemu ne zatiče Hotaru, pa naleće na njihovog poglavara i pita ga "gde je Hotaru", a ovaj mu odgovara kako je nestala i kako još nisu krenuli u potragu za njom. Kasnije ispada kako su svi seljani zombificirani, pod kontrolom vođe Magaki grupe.Nakon što Magaki grupa koristi seljane da napadnu tim Jamato i Utakatu, Jamato, Sai i Sakura ostaju da zadrže seljane, dok Utakata i Naruto odlaze spasiti Hotaru. Na kraju selo je oslobođeno terora Magaki grupe, izgubljena je Zabranjena veština Cučigumo klana, a Hotrau spašena.