FANDOM

Boruto Uzumaki

Boruto Boruto Movie.png Boruto teenager.png

(うずまきボルト, Uzumaki Boruto)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #700
Film:
Poslednji: Naruto film
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Storm 4
Novela:
Poslednji: Naruto film
Pojavljuje se u:
Manga, Novela, Film, Igrica
Informacije
Pol:
Muški
Visina:
Gaiden: 145 cm
Selo:
Klan:
Kekei Genkai:
Rank
Nindža Rank:
Gaiden: Genin
Porodica
Minato Namikaze (Deda)
Kušina Uzumaki (Baba)
Naruto Uzumaki (Otac)
Hjuga Starešina (Pra-Deda)
Hiaši Hjuga (Deda)
Hinatina i Hinabina majka (Baba) (Samo u animeu)
Hinata Hjuga (Majka)
Himavari Uzumaki (Sestra)

Boruto Uzumaki (うずまきボルト, Uzumaki Boruto) je sin Naruta (Sedmog Hokagea) i Hinate kao i brat H

imavari. On se prvi put pojavljuje u poglavlju 700. Prikazan je da ide na Akademiju i predaje mu Šino Aburame. Strašno liči na Naruta i po karakteru i po izgledu.

Izgled

Boruto ima sličnu kosu kao i Naruto, plavu bodljikavu, samo malo ravniju nego Naruto. On ima plave oči, "brkove" Devetorepe Lisice na licu (kao i Naruto), samo što ih on ima dve, a Naruto tri.

U Poslednjem Filmu nosi crnu trenerku sa simbolom vatre na levoj strani.

Kao akademski student nosi crnu jaknu sa crvenim linijama na rukavima i belu majicu ispod, kao i crne pantalone.

U Boruto Filmu nosli sličnu odeću, samo što mu jakna duža i nosi crni štitnik za nindže na glavi.

U Boruto: Naruto Sledećoj Generaciji njegova odeća i dalje slična samo što nosi crni šorc umesto pantalona i regularne nindža sandale.

Kao tinejdžer njegov štitnik za nindže je ogreban kao kod nindža otpadnika, ima veliki ožiljak na desnom oku u kojem je Bjakugan, i plavu tetovažu na desnoj ruci.

Sposobnosti

Za razliku od njegovih roditelja koji su kasno "procvetali", Boruto je proglašen za genija. Kao član Uzumaki klana Boruto je blagosiljan sa jakom fizičkom snagom. To mu daje ogromnu ogromnu izdržljivost, velike rezerve čakre i veliku vitalnost.

NIndžicu

Pre nego što je diplomirao na Akademiji, mogao je da koristi tehniku Senke Klona (mogao je da napravi 4 klona). Koristio je tri elementa: munjeviti, vetroviti i vodeni. Pod Saskeovim učenjem, postao je veoma vešt u šurikendžicuu i kendžicuu. .Konohamaru ga je naučio Rasenganom. Svoj Rasengan može da kombinuje sa elementom vetra i da stvori Išćezavajući Rasengan.

Taidžicu

Boruto je još na akademiji pokazao veliku snagu taidžicuu. mogao je da sparinguje sa klonom svog oca. Naučio je Nežni Dlan (u tom trenutku bez Bjakugana). Bio je veoma brz, što je pokazao na Čunin ispitima i u borbi sa Momošikijem..
Boruto Byakugan.png

Borutov Bjakugan

Bjakugan

Preko svog Hjuga porekla u nekom trenutku svog života dobio je Bjakugan u svom desnom oku.Kada ga aktivira njegovo desno oko poprima oblik Bjakugana. Pomoću njega može da vidi 360° oko sebe izuzev jedne male tačke na njenom vratu.

Zanimljivosti

  • U Epilogu mange Naruto, Boruto bi trebalo da bude glavni lik.
  • Boruto je, kao i Naruto, ofarbao statue Hokagea.