FANDOM

Asuma Sarutobi
Asuma.png
(猿飛アスマ, Sarutobi Asuma)
Pojavljivanje
Manga:
Manga poglavlje 34
Anime:
Naruto 3 epizoda
Film:
Naruto Šipuden: Volja Vatre
Igrica:
Naruto: Ultimate Ninja
Pojavljuje se u:
Manga, Anime, Film, Igrica
Informacije
Datum rođenja:
18 Oktobar
Pol:
Muški
Broj godina:
Deo I: 27-28 Deo II: 30-31
Status:
Mrtav
Visina:
Deo I: 190,8 cm
Težina:
Deo I: 81,6 kg
Krvna grupa:
0
Selo:
Klan:
Rank
Nindža Rank:
Džonin
Nindža Registracija:
010829
Položio/la čunin ispite sa:
12 godina
Porodica
Asuma (jap. 猿飛アスマ,engl. Sarutobi Asuma)  je bio džonin iz Konohinog Sarutobi klana, bio je član dvanaest nindža čuvara, kao i lider tima 10.

Pozadina

Asuma je sin Hiruzena i Bivako Sarutobi, takođe je stric Konohamaru-u. U vreme napada devetorepe lisice bilo mu je zabranjeno učešće u odbrani sela, od strane Kurenainog oca.

U prošlosti Asuma je zbog neslaganja sa svojim ocem otišao iz sela i postao jedan od dvanaest nindža čuvara. Za vreme dok je bio član ove grupe razvio je veliko prijateljstvo sa Čirukijem.

Ličnost i nindža sposobnosti

Asuma je vrlo jak nindža, s obzirom da ga je Kabuto oživeo, medju najjačim nindžama u istoriji, posle Asumine smrti. O njegovim sposobnostima govori činjenica da je tokom invazije peska i zvuka, Asuma spasao Šikamarua, porazivši devet nindži zvuka, predpostavlja se čunin nivoa. Ipak i pored svojih sposobnosti, Asuma nije uspeo da preživi susret sa Akacki timom Hidan i Kakuzu i zbog svoje ishitrenosti, misleći da je dobro proračunao taktiku je izgubio život na vrlo bolan način, budući da mu je Hidan svojom kletvom naneo ozbiljne povrede.

O Asuminoj personalnosti se može reći da je bio opušten, može se reći po Šikamaruovom svedočenju kul tip, koji je voleo da puši cigare i zbija šale. Često je izovdio svoj tim u restoran, gde ih je čašćavao roštiljem. Asuma takodje nije voleo da se nepotrebno meša, kao u slučaju kada nije pomogao ostalim džoninima oko Nedžijeve i Hinatine borbe.

Od svih džonina Sela lišća, Asuma se najbolje slagao sa Kurenai Juhi, sa kojom je, naočigled svih likova u mangi i animi, bio u intimnoj vezi (koju je Asuma poricao, sve do smrti, kada je priznao Šikamaruu), koja je rezultirala time, da je Kurenai u drugom delu mange ostala trudna sa Asuminim detetom.

Download-1456747564.jpg

Asuma i Hiruzen igraju šogi

Tim deset

Grupa genina, kojima je Asuma bio učitelj, bili su Šikamaru Nara, Ino Jamanaka i Čodži Akimiči, čiji su roditelji bili takodje u istom timu Ino- Šika- Čo. Asumin omiljeni učenik naravno je Šikamaru, s kim Asuma ima posebno razvijeno prijateljstvo. Njih dvojica često igraju Šogi (japanski šah), u kom Šikamaru pobeđuje Asumu svaki put. Asuma je čak tajno testirao Šikamaruovu inteligenciju i otkrio da je Šikamaruov IQ više od dvesta.

Pregled priče

U prvom delu, Asuma se pojavljuje za čunin ispitu gde preporučuje svoje troje učenika za čunin ispit iako su ovi samo početnici. Za vreme pauze između preliminarne i treće runde, trenirao je Šikamarua. Za vreme invazije na selo branio ga je zajedno sa ostalim šinobijima sela lišća.Kasnije se pojavljuje u borbi sa Itacijem i Kisameom.   

Download-1456747952.jpg

Asumina ćerka u manga epilogu

Borba sa Hidanom i Kakuzuom

U mangi i animi, najupečatljiviji deo vezan za Asumu, bila je borba sa Akackijem, koju Asuma nije preživeo. Tokom borbe, Asuma je pokušao da napadne Hidana, koga je Šikamaru paralizovao, a Izumo i Kotetsu su ga proboli velikim noževima. Medjutim, Hidan je posedovao besmrtnost.Problem je nastao kada se Kakuzu umešao i prekinuo Šikamaruovu tehniku senke paralize. Hidan stupa u duel sa Asumom. Asuma shvata da tim Akackija poseduje ozbiljne moći. Medjutim, Hidanova akrobatska veština izbegavanja i okretnost otežavaju Asumi borbu. Hidan koristi trostruku kosu, koju manipuliše čakra konopce, da probode Asuminu jagodičnu kost (u animi je od početka borbe pa do tog trenutka trajalo više vremena, u mangi se to desilo odmah po početku borbe), i izvuče malo krvi, koju je konzumirao. Potom crta znak Jašinizma na zemlji u koji kada udje dobija kosturski izgled.

Asuma baca oblak dima koji pali i pravi eksploziju, ali opekotine koje dobija Hidan dobija i Asuma.Od tog trenutka, svaka povreda koju Hidanu neko zada, ili on zada sam sebi, odražava se na Asumu, što je rezurtiralo Asuminom vrlo bolnom i ponižavajućom smrću.

Download (1)-3.jpg

Asumina smrt

Tim deset se zakleo da će osvetiti svog preminulog senseja, što su i učinili.

Četvrti šinobi svetski rat

Download (2).jpg

Asuma kao reanimacija

Tokom velikog šinobi rata, Asuma je oživljen da bi se borio na strani Akackija. On je poslat na bojno polje zajedno sa Kinkakuom, Ginkakuom, Kakuzuom, Danom i Hizašijem. Zapečaćen je od strane svojih učenika.