FANDOM

300px-Ao Profile

Ao (青, Ao) je šinobi iz sela magle i član korpusa Anbu Nindža Duhova.

Pozadina

Ao je učestvovao u nekim ratovima pre Četvrtog šinobi rata. U više navrata se borio protim šinobija iz sela lista, jednom je pobedio nepoznatog člana Hjuga klana i uzeo njegov Bjakugam koji je presadio u svoje desno oko. Takodje, borio se i sa Šisuiem Učihom koji je ostavio veoma jak utisak na Aoa zbog njegove posebne boje čakre i njegovog gendžicua.

Ličnost

Ao je bio miran, ponosan i bio olicenje sterotipima muškog pojedinca. On je verovao da muškarac treba da bude jaka i odlučna osoba, stalno grdi Čodžura zbog pesimizma i slabog držanja. Ovaj stav je izgleda bio uzrok njegovog vaspitanja. Ao izgleda da nije imao neko prijateljstvo sa Čodžurom, sto se vidi kada je ponudio da ga tretiraju na ručku za sreću u ratu.

Izgled

Byakugan de Ao

Aoov Bjakugan

On je sredovečni čovek sa plavom kosom. Njegovo levo oko je plavo, a desnom oku ima Bjakugan koji je skriven. Nosio je talismane u obliku naušnica. Ovi talismani su reagovali kada mu je bjakugan pod pretnjom i takodje štite njegov Bjakugan.

Pregled priče

U nekom trenutku u prošlosti Ao je uzeo bjakugan od nekog iz Hjuga klana i presadio ga u svoje desno oko. Njegova veština sa njim bila je primetna, kada je rekao da je njegov bjakugan mogao da vidi kroz iluzije koje su bile na Četvrtom Mizukageu. Mogao je sa njim da detektuje na Danzovoj ruci boju Šisuijeve čakre.

Ao kreće sa Čodžurom da isprati Mizukage na samit Pet Kagea. Nakod toga ta mala grupa staje u hotel da jedu i da se odmore.

Na putu Ao takodje bude zarobljen od strane Zecua, ali uspeva da se oslobodi od njega. Nakon toga Fu na naredbu Danza pokušava da uzme bjakugan. Medjutim Ao govori Fu da postoji poseban pečat u Bjakuganu, tako da je nemoguće da neprijatelj uzme oko. Nakon nekog vremena, Mizukage i Čodžuro dolaze da spasu Aoa. Ipak Fu uspeva da uništi pečat koji štiti njegov Bjakugan.

U Četvrtom Svetskom Šinobi ratu, Ao je imenovan za kapetana senzor divizije Savezničkih snaga.

Zanimljivosti

  • Ao znači plavo ili zeleno.