FANDOM

300px-Anko

Anko u I i II delu

Anko Mitaraši (みたらしアンコ, Mitarashi Anko) je kunoiči džonin nivoa iz Sela Sakrivenog u Lišću.

Pozadina

Anko je nekada bila Oročimaruov student. Za vreme čunin ispita zajedno sa Hajateom i Tokarom je izgubila u timskoj borbi. Kasnije je bila jedna od desetoro ljudi koji su prvi

Anko (Epilogue)

Anko u Epilogu

dobili znak kletve, ona je jedini preživeli.

Oročimaru i Anko

U dalekoj prošlosti kada je Oročimaru izgubio interesovanja za nju, on joj menja memorije tako da misli da je bila napuštena.

Ličnost

Anko je opuštena, razigrana, tvrdoglava, hrabra, gruba, nekad i hiperaktivna. Anko je takodje veoma stroga osoba, gubljenje vremena joj naglašava loše vesti. Ona je takodje veoma samouverena sto se tiče njenih sposobnosti.

Izgled

Anko ima svetlo smeđe oči i crnu kosu koja ima plavu nijansu (ljubičastu prikazano u anime). Nosi sat. Ona takodje nosi tamno plavi pojas oko struka koji se povezuje sa suknjom koja ima dodatak kao krila.

 Pregled priče

Deo 1

Anko Mitarashi

Anko se prvi put pojavljuje u animeu

Ona se pojavljuje na čunin ispitima gdje je nadzornik drugog dela ispita. Tokom ispita, Izumo Kamizuki i jos dvije nindže obaveštavaju o smrti troje genina iz Sela trave. Anko videvši da nijedno od njih troje nemaju lica, odmah je shvatila da je to Oročimaru uradio. Kasnije se bori sa Oročimaruom u šumi i tada je otkriveno da je on bio njen učitelj. Oročimaru je uspeo da probudi njen ukleti pečat, čime je onesposobljava zbog bolova i tada borba biva završena. Ona je zatim požurila da obavjesti trećeg hokagea. Kasnije, tokom trećeg dela čunin ispita, predložila je da povuku Saskea kako bi se ukleti pečat održao pod kontrolom, njen predlog je odbijen. Kada Šikamaru biva unapređen u čunina, viđena je kako stoji pored Cunade, Ibikija i Genme.

Deo 2

Starcie Anko i Kabuto

Anko protiv Kabuta

Anko, Sai i Jamato su bili poslati na praćenje i lociranje Kabuta. Anko upozorava ostale da ih Kabuto ne otkrije. Medjutim odma nakon otkrivanja njegove lokacije, Jamato je primoran da se vrati u selo. Anko i njen tim nastavljaju da prate Kabuta. Tada Tokuma izveštava neobičnu aktivnost. On izveštava da se 1000 živih bića kreće ispod zemlje. Anko pokušava napasti Kabuta sa ledja. Iako je Tobi naredio Kabutu da ubije Anko, on to ipak nije uradio kako bi izvukao sto vise DNK od Orocimarua. Tokom borbe Kabuta i Saskea i Itačija, Anko je ostala mirna na podu pećine. Kada Kabuto biva porazen, Saske pomoću ukletog pečata kod Anko priziva Oročimarua.

Epilog

Anko se posle Četvrtog Šinobi Svetskog rata vratila u selo. Mnogo godina kasnije ona postaje instruktor na akademiji. Takodje njen učenik postaje Čočo Akimiči.

Sposobnosti

Sen-eijashu

Napad zmije senke

Latest (4)-3

Anko koristi tehniku vatrenog zmaja

Kao dete je bila veoma talentovan kunoiči, Oročimaru ju je upoređivao sa Saskeom. Anko u animeu može da koristi vatreni stil. Anko nikad nije koristila kletvu neba, i pored toga Kabuto tvrdi da u njoj postoji Oročimaruova čakra. Može da koristi zmije senke u

Latest (5)-2-0

Zmija koju je prizvala Anko

većoj verziji tog džicua, kao i da prizove zmije iz Rijučido pećine. Kada je Oročimaru napustio selo lišća, dao je Anko nebeski znak kletve (koji je dao i Saskeu) ali Anko nikad nije naučila da ga koristi. Naučila je da koristi tehniku žrtvovanja zmije bliznakinje (što je tehnika A -ranga) pri čemu Anko žrtvuje sebe i protivnika kako bi oboje bili mrtvi.

Zanimljivosti

  • Anko je Kišimotov omiljeni ženski lik zbog njene "veze sa Oročimaruom"
  • Anko je s polja veliki šaljivdžija i deluje neustrašivo, ali u dubini duše ona je vrlo osećajna i plašljiva devojka