FANDOM

Amaterasu
Amaterasu
Imena
Kandži:
天照
Romedži:
Amaterasu
Doslovno značenje:
Nebesko osvetljenje
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #148
Anime:
Naruto epizoda #85
Igrica:
Naruto: Ultimativni Nindža 2
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Kekei Genkai, Nindžicu, Dojdžicu
Element:
Vatreni Stil
Rank:
N/A
Klasa:
Ofanzivna
Domet:
Bliski domet
Znaci rukama:
/

Amaterasu (天照, Amaterasu) je dojdžicu tehnika Mangekjo Šaringana, nindžicu tipa koja se može smatrati višim nivoom vaztrenog stila.

Pregled

Amterasu prouzvodi crne plamenove koji se pojavljuju u žiži korisnikove vizije što utiče na to da protivnik gotovo ne može da ga izbegne. Međutim, ako je protivnik dovoljno brz, kao što je Četvrti Raikage pokazao moguće ga je izbeći. Jednom kada je tehnika pokrenuta, crni plamenovi gore sedam dana i sedam noć, i nemoguće ga je ugasiti vodom ili nekom drugom uobičajenom metodom. Ovi plamenovi su nazvani "vatrom iz pakla", koja je vrela kao samo sunce, i stoga može progoreti skoro bilo šta pa čak i druge plamenove vatrenog stila. Međutim, ne može da zapali čakru ili materijal napravljen od čakre, što se vidi iz toga da nije mogao da progori Garin pesak ili Narutov četvororepi plašt devetorepe lisice.

Amaterasu ne zahteva znake ruku, mada se jednom videlo da je Saske koristio znak tigra koji je uobičajen za vatrene tehnike. Takođe prikazano je da može biti zapečaćen u Šaringan druge osobe kao što je Itači to učinio pomoću tehnike Pečat Prepisa: Amaterasu.

Suprotstavljanje

Korišćenje Amaterasua izaziva izuzetno naprezanje očnog nerva, što obično dovodi do krvarenja korisnikovog oka.

Uprkos svom smrtonosnom efektu, plamenovi gore vrlo sporo, pa se žrtva može spasiti ako skine neki deo odeće koji je niome zahvaćen pre nego što mu telo izgori.

Repulsão Celestial

Nagato odbija plamenove Šinra Teneijem

Takođe Nagato je pokazao da može da oduva plamenove pomoću Šinra Tenseija ili ih apsorbuje pomoću moći svoje Preta Staze. Obito je takođe pokazao da može da ih usisa pomoću Kamuija. Džeraja je u prvom delu uspeo da zapečati vatru u svitak pomoću svoje metode vatrenog pečata.