FANDOM

Dobrodošli na Wiki!
Naruto Shipp den Logo.png

Dobrodošli na Narutopediju!
2 aktivnih korisnika uređuje tačno 823 članaka i 3.149 slika i vi možete pomoći!

Ovaj sajt sadrži velike SPOJLERE o Naruto seriji. Ovo je obaveštenje koje možete da preskočite, ali sami rizikujete!

20px-Símbolo.png Sinopsis
Kyuubi attack on Konoha.png

12 godina pre dešavanja radnje u serijalu, Demonska lisica sa devet repova (pravo ime joj je Kurama) napada selo skriveno u lišću. To je bio veoma moćan demon koji je izazivao cunamije i ubijao mnogo nindži koje su pokušavale da zaštite svoje selo. Izazivao haos među seljanima, sve dok ga vođa sela lišća, Četvrti Hokage, nije zapečatio u tek rođenog dečaka, žrtvojući svoj život. To dete je bio upravo glavni junak serije, Naruto Uzumaki. Svi u selu su slavili Četvrtog Hokagea kao heroja njihovog sela zbog pečaćenja Devetorepe Demonske Lisice. Međutim, Četvrti Hokage je najviše želeo da Naruta poštuju kao heroja koji je zaštitio selo od ove zveri, pa je zato zabranio da se prema njemu ponašaju ružno zbog zveri koju on nosi u sebi. Međutim, Hokageovo naređenje biva odbijeno, pa je Naruto u većem delu svog detinjstva bio maltretiran od strane dece sa Akademije. Pročitaj više...

20px-Símbolo.png Poslednja Anime Epizoda

Epizoda 465: "Ašura i Indra"

Asura and Indra.png

Hagoromova dva sina, Ašura i Indra, dele srećno detinjstvo, trenirajući i igrajući se zajedno. Indra je prirodno obdaren velikim talentom, i u ovim njegovim mladolikim godinama se već zove "genijem Ninšua." S druge strane, Ašura nema sklonosti prema Ninšuu. Ali, ova dvojica dečaka su svejedno jedno drugom vrlo bliski. Međutim, Hagoromo nije svestan zlokobne moći koja se upliće iz senki i pokušava da manipuliše Indrom... Pogledajte epizodu onlajn

20px-Símbolo.png Poslednje Poglavlje Mange

Poglavlje 700: "Uzumaki Naruto!!"

Petnaest godina posle završetka IV Nindža Rata, Konoha je konačno naša mir. Sedmi Hokage, Naruto Uzumaki, saziva Kage Sastanak u Selu sakriveno među liščem, u međuvremenu, Šino Aburame postaje učitelj na Nindža Akademiji, a među njima je i Narutov sin, Boruto, koji takođe ima san da postane Hokage. Tokom vraćanja kući, Boruta prati Sarada, zatim ona odlazi kod majke Sakure i govori joj da su dečaci baš luckasti, a ona odma shvata da je u pitanju Boruto, nakratko pojavljuje se i Saske koji šeta šumom. Hinata i Himavari posećuju Nedžijev grob, i Himavari je pita da li je Nedži srećan, a ona govori da jeste.

20px-Símbolo.png Povezani Sajtovi
Oficijalni Sajtovi

Generalni Sajtovi

Favicon.ico Da li ste znali?
  • Naruto je jedna od najprodavanijih manga u Japanu, ukupno je prodato 113 miliona primeraka?
  • Na Televiziji Aši najnoviji pretraživač "100 Anime Rang" iz oktobra 2006 godine Naruto je bio 17 na listi?
  • Naruto: Šipuden je rangiran nekoliko puta kao jedna od najgledanijih animiranih serija u Japanu?
  • Masaši Kišimoto je planirao završetak Mange još od 2006. godine?
Favicon.ico Anketa
Koji je najjači partnerski tim
 
6
 
13
 
3
 
50
 
9

The poll was created at 10:51 on 30. јун 2016., and so far 81 people voted.
Favicon.ico Forum

Posetite Naruto forum, i pridružite nam se: http://narutobalkan.ml/index.php

Favicon.ico Napravi stranicu

Proleće Mladosti Wiki
Šaringan Legenda Wiki