FANDOM

Shukaku.png

Šukaku (守鶴, Shukaku) je jedan od devet Repatih Zveri koji su nastali od čakre Desetorepe zveri Džubija. Nakon prvog kage samita zver je dospela u posed sela peska.

Pozadina

Vekovima pre osnivanja nindža sela, postojalo je božije drvo zvano Šindžu. i koje je davalo posebne plodove koje su nosile posebnu moć pod imenom čakra. U nekom trenutku u to vreme Kaguja Ococuki je pojela plod drveta i postala prva osoba sa čakrom. Koristeći moć čakre Kaguja je bacila Beskonačni Cukojomi prvi put u istoriji kako bi završila ratove u svetu. Tada je Kaguja rodila 2 sina: Hagoroma i Hamuru koji su nasledili čakru od svoje majke. Videvši da ljudi polako dobijaju čakru, Šindžu je od besa evoluiralo u monstrulozni entitet nalik na strahovitu zver sa deset repova po imenu Džubi. Zver je bila toliko besna da je počela da teroriše čovečanstvo i verovatno bi ga i uništila da je Hagoromo i Hamura nisu zaustavili. Nakon poraza zveri, Hagoromo je zarobio njegovu čakru u sebe i postao prvi džindžuriki. Pred smrt, Hagoromo je podelio čakru Džobija na devet delova i koristio moć preporoda kako bi stvorio devet repatih zveri i dao im posebna imena. Mlade repate zveri su potvrdile da su sve idalje povezane i ako su fizički odvojene. Od Džobija je ostala samo prazna ljuštura lišena duše koja je dobila ime Gedomazo (Demonska Statua). Tik pred smrt, Hagoromo je iskoristio Čibaku Tensei da zapečati ljušturu desteorepe zveri i tako na nebo pošalje mesec. Ubrzo nakon Hagoromove smrti, zveri su se razišle i počele da lutaju po svetu. Iz tog razloga neki predpostavljjaju da snaga zveri zavisi od broja repova.

Shukaku and Bunpuku.png

Šukaku unutar Bunpukua

Akatsuki extracting Shukaku.png

Džinovski čajnik u kom je Bunpuku bio zatočen

Na prvom kage samitu ikada, sastali su se prvi kagei svih sela. Kada je Tobirama predložio ostalim Kageima da dobiju Repate zveri, uz naravno nadoknadu, Prvi Kazekage je rekao da oni već imaju zver, Šukakua, koju su prethodnici Sela peska zapečatili, i da umesto zveri, on zahteva plodan deo Zemlje vatre koja se graniči sa Zemljom vetra, jer bi to koristilo njegovoj pustinjskoj zemlji i da zahteva kao dodatak 30 odsto od celokupne sume koju Selo lišća dobije od ostalih za Zveri. Ostala tri Kagea izuzev Harširame su se veoma iznenadila i čak izjavila da ostale četiri nacije mogu da napadnu Selo peksa i Zemlju vetra zbog njihovih zahteva, na šta je Harširama molio i podsetio da sastanak ima za cilj bolju i sigurniju budućnost dece svih nacija i bolje odnose

Prvi Šukakov džindžuriki je bio sveštenik sela peska Bunpuku. Zarad zaštite sela od zveri, Bunpuku je bio zatvoren, u džinovski čajnik pod stalom prismotrom. Građani sela peska su mislili da je Šukaku živa inkarnacija iskvarenog sveštenika sakriven u velikom čajniku i plašili su ga se smrtno. Nakon Bunpukove smrti, Šukaku je dobio novog džindžurikija koji je inspirisao Trećeg Kazekagea da napravi gvozdeni pesak, ali je iz ovog domaćina uklonjen Šukaku što je dovelo do njegove smrti.
Gaara lost control.png

Šukaku divlja nakon što je Gara izgubio kontrolu

Pre Garinog rođenja, njegov otac, Rasa je naredio da se Šukaku zapečeti u Garu što je prouzrokovalo smrt njegove žene Karure i prerano rođenje Gare. Pošto Gara nije mogao da kontroliše Zver u sebi i često je ubijao građane njegov otac je naredio Jašamaruu da ubije Garu kako bi testirao njegove sposobnosti. Gara je ubio Jašamaruu do tada jedinu osobu koja se brinula o njemu i kada mu je rekla da ga mrzi Gara je poludeo i izgubio kontrolu nad Šukakuom. Kasnije je Šukakua pobedio Rasa (Četvrti Kazekage).

Džinčurikiji

Džinčuriki Status
Bunpuku Mrtav
Neimenovani Džinčuriki Mrtav
Gara Živ/Repata Zver izvađena
Obito Učiha Mrtav
Naruto Uzumaki Živ

Zanimljivosti

  • Šukaku ima veliko neprijateljstvo sa Kuramom