FANDOM

426.png

Obitov Šakujo

Šakujo (錫杖, Shakujo) ili štap mudraca je legendarno oružje nalik na štap koji poseduje Mudrac Šest Staza, Hagoromo Ocucuki. Šakujo je najmoćnije oružje u celom nindža svetu.

Pozadina

Prvi koji je posedovao štap je bio sam mudrac, Hagoromo Ocucuki. Iskoristio ga je da stvori moderan nidža svet kao i svoja dva sina i repate zveri. Njegov brat Hamura je takođe posedovao štap. Nakon Hagoromove smrti, njegov mlađi sin Ašura, kao naslednik svog oca, dobija štap na upravljanje.

457.png

Hagoromo predaje moći Narutu i Saskeu

Hiljadama godina kasnije, u Četvrtom Šinobi Ratu, Obito Učiha postaje džindžuriki Džubija i na taj način štap dolazi u njegov posed. Nakon Obitovog poraza, štap dospeva u Madarin posed koji postaje novi džindžuriki. Kada Madara biva izdat od strane Crnog Zecua, i kada se Kaguja budi, Hagoromo koristi štap kako bi dao svoje moći šest staza Narutu i Saskeu.

Sposobnosti

Latestcvr.png

Kreacija svih stvari

Šakujo poseduje veoma velike neopisive moći, kao naprimer Stvaranje Repatog Demona, ili Stvaranje Živog Bića iz prašine. Ovim štapom Hagoromo je stvorio svoja dva sina iz prašine: Indru (Osnivača Učiha klana) i Ašuru (Osnivača Sendžu klana). Uglavnom Šakujo se može dobiti nakon što određena osoba postane džindžuriki Džubija, Ašura je izuzetak ovoga, Pošto je nasledio svog oca, nasledio je i njegov štap. Šakujo je pokazao da može da ugasi Amaterasu.

Vlasnici

  • Hagoromo Ocucuki
  • Hamura Ocucuki
  • Ašura Ocucuki
  • Obito Učiha
  • Madara Učiha

Zanimljivosti

  • Kišimoto je Šakujo naslikao kao drevni štap koji je posedovao vrhunski japanski Bog "Tengu".
  • Šakujo nije viđen samo u Narutu, takođe se može videti i u drugim Animiranim Serijama.