FANDOM

Chokuto

Čokuto mač

Čokuto mač (直刀Chokutō) je mač koji je dobio Saske Učiha nakon što je otišao kod Oročimarua . Iako je ovom maču originalan naziv Čokuto, Saske  ga je nazvao poOročimaruovom maču Kusanagi. Međutim, Oročimaruov mač je mnogo jači odSaskeovog.

Izgled

Kusanagi no Tsurugi de Sasuke

Saske koristi Čokuto.

Saskeov čokuto izgleda kao dugačka Katana sa sjajnom belom oštricom. Vrh oštrice je zakrivljen polukružno a dok je ostatak nje potpuno ravan. Na kraju ima crnu dršku pravougaonog oblika malo širu od ostatka mač. Za razliku od ostalih katana, ovaj mač (s obzirom da je upitanju čokuto) nema štitnik za ruku. Mač ima posebne crne korice u koje ga Saske odlaže kada ga ne koristi.

Pozadina

Kabuto-vs-itachi

Itači hvata Kabuta u Izanami pomoću čokuta

Najverovatnije je ovaj mač stvorio Oročimaru po Saskeovoj želji, iako ga je Saske nazvao po Kusanagiju  ovaj mač je dosta slabiji od njega.Prvi put je viđen u kada se Saske susreo sa Jamatom , Narutom i Sakurom kada je prikazana većina njegovih sposobnosti. Saske ga je koristio u pokušaju da ubije Naruta kao i da posle njime probode Jamata.
Madara stabs Sasuke1

Madara probija Saskea mačem.

U Četvrtom Šinobi Svetskom Ratu , Itači ga je privremeno koristio kako bi uhvatio Kabuta u Izanami. Kasanije u borbi protiv Madare i Džubija , Saske biva proboden u srce ovim mačem od strane Madare.Tokom borbe sa Kagujom Ocucuki , u njenoj dimenziji, mač je pao u lavu i uništio se, tokom završetka rata, Saske ga je zamenio sa sličnim mačem koji je isto bio vrsta Čokuta.

Sposobnosti

ChidoriKatana-0

Saske kombinuje Čidori i Čokuto, i stvara Čidori katanu.

Saske vrlo dobro upravlja ovim mačem i skoro ga uvek koristi kada je u borbi. Pomoću ovog mača Saske može da izvede Čidori Katanu, a može da vrši i još neke napade koje je stvorio pomoću Čidorija sa Čokutom. Oročimaruov originalni mač ne može da se slomi i može svašta da probije, dok Saskeov može biti slomljen. Prikazano je da može da vrši protok munjevite čakre kroz sebe ali da ne može da probije toliko toga kao Oročimaruov Kusanagi.