FANDOM

Hiupo;.png

Čodži Akimiči

Čodži Akimiči (秋道チョウジ, Akimichi Chōji) je čunin iz sela skrivenog u lišću. Član je Akimiči klana i tima 10. Iako je osetljiv o svojoj težini, Čodži je ipak posvećen svojim prijateljima, a posebno u Timu Asuma. Codži je izabran za šesnaestu glavu klana Akimiči klana  (秋道16代目当主, Akimichi Jūrokudaime Tōshu).

Sposobnosti

Kao Akimiči, Čodži može da uveliča svoje delove tela. Šikamaru je nagovestio da je on fizički najači član Konohe 11, ali da mu nedostaje samopouzdanje.

U prvom delu je uspeo da pobedi Džiroba korišćenjem tri pilule akimiči klana. Onaj ko proguta sve tri pilule ima ogromnu snagu ali će posle izvesnog vremena umreti. Zahvaljujuči Nara knjigama i Cunadinim medicinskim tehnikama Čodži je uspeo da preživi.

Pregled priče

Prvi deo

Čodži je prvu zapaženiju ulogu ima za vreme čunin ispita. Zajedno sa Šikamaruom i Inom je ušao u borbu protiv genina iz sela zvuka. Čodži se za vreme preliminearnog ispita borio sa Dosuom, od koga je veoma lako izgubio. Za vreme potere za Saskeom, Čodži se borio sa Džirobom, koga je zahvaljujući konzumiranjem tri p

ilule Akimiči klana uspeo da pobedi. Iako su posledice konzumiranja pilula smrt, Čodži nije umro zbog Cunadine medicinske pomoći. Čodži se pojavljuje u nekim filerima pred Šipuden.

Drugi deo

U prvom okršaju Nidži Šotaia sa Akacki članovima Hidanom i Kakuzuom, Čodži je stigao kasno. Kada je stigao njegov sensei je bio na samrti i saslušao je njegove poslednje reči. U drugom okršaju sa Hidanom i Kakuzuom, Čodži se borio sa njima zajedno sa Šikamaruom, Inom i Kakašijem. Nakon što je Naruto pobedio Kakuzua, Čodži se vraća u selo sa ostalima. Za vreme Pejnove invazije, Čodži se zajedno sa Kakašijem i Čozom borio protim Pejna, Kakaši je u ovoj borbi spasao Čodžija iako je znao da će umreti. Za vreme četvrtog šinobi rata, Čodži je smešten u Četvrtu diviziju. U ratu se zajedno sa Šikamaruom i Ino se borio protiv oživljenog Asume, a posle pobede nad Asumom pokušao je sa svojim ocem da zaustavi Gedo Mazo. Kasnije je vidjen kako trči ka mestu gde se Naruto bori sa Tobijem.

U epilogu Čodži se oženio sa Karui i dobio ćerku Čočo

Zanimljivosti

  • Čodži nije voleo da ga nazivaju debeljkom
  • Obožavao je da jede grickalice posebnpo ćips i roštilj
  • Čodži je veoma osetliva osoba, nije imao moralne snage da udari svog uskrsnulog senseija.Po Asuminim rečima Čodži je mislio emocijama i zato je brzo gubio samopouzdanje