FANDOM

Sound Four

Četvorka zvuka

Četvorka zvuka (音隠れの忍四人衆, Otogakure no Shinobi Yonin S'hū, Literally meaning: Hidden Sound Shinobi Four People) je bio tim od 4(5) članova koji su bili Oročimaruova elitna garda. Svi članovi su od Oročimarua dobili poseban znak kletve. U prošlosti se tim zvao Petorka Zvuka (音隠れの忍五人衆,Otogakure no Shinobi Gonin Shū, Literally meaning: Hidden Sound Shinobi Five People) pre nego što ga je Kimimaro napustio zbog bolesti.

Pozadina

LatestSound four

Članovi četvorke među zatvorenicima

Svi članovi četvorke su prvobitno bili Oročimaruovi zarobljenici radi vršenja eksperimenata. U borbi na život i smrt sa drugim zatvorenicima, u želji da prežive, Sakon i Ukon, Tajuja, Džirobo i Kidomaru su pobedili sve ostale i dobili položaj Oročimaruove garde. U nekom trenutku u prošlosti, Oročimaru je pronašao Kimimaroa koji se borio sa svim članovima četvorke i lako ih pobedio sve od jednom. Na taj način je postao njihov vođa. Kimimaro je bio jedan od najvrednijih Oročimaruovih podanika zbog svog Kekei Genkaija Šikocumjuaku. Bio je veliki kandidat za njegovo novo telo. Nakon što se spijateljijo s Džugom, Kimimaro ga je doveo do Oročimarua. Pošto nije usavršio Sejdž mod oročimaru je kombinovao Kekei Genkai Džugovog klana sa svojom Sendžicu čakrom i tako stvorio Prokleti Pečat. Svi članovi četvorke uključujući i Kimimaroa su dobili Prokleti Pečat kako bi povećali svoje moći.
Latest.latest

Saske i četvorka napuštaju Konohu

U pripremama za invaziju na Konohu Oročimaru, Kabuto i Kimimaro su ubili Rasu i njegove telohranitelje i prerušili se u njih. Međutim, Kimimaro postaje smrtno bolestan i biva prebačen u Selo Zvuka kako bi Kabuto pokušao da ga izleči. Po početku invazije, četvorka se otkriva i postavlja barijeru oko bojnog polja između Oročimarua i Hiruzena. Nakon poraza, oni odvode Oročimarua nazad u Selo Zvuka.
Sound four jirobo tayuya kidomaru sakon and ukon by theboar-d5ze9nt

Četvorka zvuka reanimirana

Oročimaru potom šalje četvorku u Konohu da nađu i dovedu Saskea kako bi on postao Oročimaruovo novo telo. Međutim, Naruto, Nedži, Li, Čodži, Šikamaru, Kiba, Gara, Kankuro i Temari ih zaustavljaju i svi članovi četvorke ginu u borbi na milost i nemilost. Međutim, Saske je ipak dopremljen u selo zvuka. U drugom delu Kabuto u sebe ubrizgava DNK svih članova četvorke i Kimimaroa.
4196749-sound4

Četvorka u potpunosti koristi moći znaka kletve

Zatim ih u Četvrtom Šinobi Svetskom Ratu oživljava kako bi se borili protiv šinobi saveza. Članovi četvorke su opet poraženi od strane iste grupe šinobija.

Članovi

Ime Pozicija
Kimimaro Bivši vođa
Sakon i Ukon Vođa
Kidomaru Član
Tajuja Član
Džirobo Član